اخبار

اخبار

اخبار

اخبار

تجربه حضور در لیگ ایران جالب و متفاوت بود/ مقابل رونالدینیو و روبینیو بازی کرده‌ام

دروازه‌بان برزیلی استقلال خوزستان در گفت‌وگو با فارس:
تجربه حضور در لیگ ایران جالب و متفاوت بود/ مقابل رونالدینیو و روبینیو بازی کرده‌ام

دروازه‌بان برزیلی تیم استقلال خوزستان گفت: در سری A و B برزیل بازی کرده‌ام، اما تجربه حضور در لیگ ایران برایم جالب و متفاوت بود.

خبرگزاری فارس: تجربه حضور در لیگ ایران جالب و متفاوت بود/ مقابل رونالدینیو و روبینیو بازی کرده‌ام

فرنادو خسوس دروازه بان برزیلی تیم استقلال خوزستان که در بازی روز گذشته مقابل سیاه جامگان پنالتی عنایتی را مهار کرد و باعث بازگشت تیمش به بازی شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: این یک بازی خاطره انگیز برای همه بازیکنان ما بود. نیمه اول را خوب شروع نکردیم، اما در رختکن ویسی تیم را متحول کرد و انگیزه بازیکنان را برانگیخت.

وی ادامه داد: در آغاز نیمه دوم با تمام وجود بازی کردیم و بر خلاف جریان بازی یک پنالتی به ضرر تیم ما گرفته شد که خوشبختانه توانستم با تمرکز ضربه رضا عنایتی که از گلزنان برجسته ایران بوده را مهار کنم. خوشحالم بعد از مهار این پنالتی تیم انگیزه مضاعف گرفت و با تلاش جمعی تیم به گل رسیدیم و البته موقعیت های زیادی از دست دادیم.

دروازه‌بان برزیلی استقلال خوزستان با اعلام اینکه کار با ویسی برای من به عنوان یک بازیکن خارجی لذت بخش است، عنوان کرد: احترام و شخصیتی که ویسی برای بازیکن قائل می‌شود باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفس ما می‌شود. ویسی برای هر بازی تاکتیک متفاوتی دارد و دقیقا از همان شیوه‌ای که هر بازی پیش بینی کرده بود به گل رسیده ایم.

خسوس گفت: تجربه حضور در سری A و B برزیل را دارم و در مقابل بازیکنان مطرحی مثل رونالدینیو و روبینیو بازی کردم و ضربات آنها را مهار کرده ام ولی تجربه بازی در لیگ ایران بسیار جالب و متفاوت بود. بازیکنان جوان خوبی در لیگ ایران هستند و به اندازه برزیل استعداد فوتبالی در ایران دیده‌ام. جا دارد از زحمات مدیران تیم استقلال خوزستان و شخص ویسی و کادر فنی تیم تشکر کنم و امیدواریم روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم.

جدال سخت ملوان با شهرداری سیرجان/میهمانی بم در ایلام برای فرار از شکست

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان
جدال سخت ملوان با شهرداری سیرجان/میهمانی بم در ایلام برای فرار از شکست

در مهمترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه شهرداری سیرجان مقابل ملوان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: جدال سخت ملوان با شهرداری سیرجان/میهمانی بم در ایلام برای فرار از شکست

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می‌شود. در مهمترین دیدار هفته تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که روند خوبی را در لیگ امسال پیش گرفته روز جمعه در یک بازی سخت مقابل ملوان به میدان می‌رود.

شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی که در حال حاضر دو بازی خود را با شکست آغاز کرده در این هفته میهمان پالایش گاز ایلام است.

برنامه هفته چهارم به شرح زیر است:

* شهرداری ازنا - وحدت ایثار گرگان

* شهرداری سیرجان - ملوان بندر انزلی

* پالایش گاز ایلام - شهرداری بم

* آینده سازان میهن نجف آباد - شهرداری سنندج

همه مسابقات ساعت 10 برگزار می‌شود.